9.10.2023 dine4fit.pl

Każdy ma prawo do posiadania ciała, jakiego pragnie

W naszych grupach facebookowych, poświęconych naszej apce Dine4Fit ciągle spotykamy niesamowite postępy użytkowników aplikacji.

Często piszemy, że jesteśmy bardzo wdzięczni za społeczność, która utworzyła się wokół naszej aplikacji. Każda historia, którą poznajemy nadaje sens naszej pracy, a jak wiemy z Waszych opinii, jest to również ogromna motywacja dla tych, którzy zaczynają lub nie ustają swoich wysiłkach, by zmienić swoją sylwetkę.

Przyjrzyjmy się kolejnej wspaniałej przemianie. Iva, z zawodu pielęgniarka, a teraz pełnoetatowa mama, przedstawiła nam swoją historię. Mamy nadzieję, że w te jesienne dni zachęci Cię ona do regularnego pilnowania diety (w dobrym tego słowa znaczeniu). Nawiasem mówiąc, ta sympatyczna mama uważa jesień za najpiękniejszą porę roku, kiedy lubi chodzić na swoje ulubione spacery.

Co ona sama o tym wszystkim mówi: Postanowiłam zmienić swój styl życia głównie dla siebie. Miałam dość tego, jak wyglądałam i jak brakowało mi tchu podczas zabawy z dziećmi. Przy wzroście 162 cm ważyłam 97 kg i miałam 114 cm w klatce piersiowej, 119 cm w biodrach i 90 cm w talii.

Nigdy nie miałam problemów z wagą. Ale po drugim dziecku popadłam w wygodę i pewnego rodzaju zaufanie do tego, co mam. I całkowicie sobie odpuściłam. Dopiero kiedy zobaczyłam swoje zdjęcia ślubne, byłam przerażona tym, jak teraz wyglądam. To był początkowy moment olśnienia, że muszę coś zmienić. I zmieniłam. Teraz, w wieku trzydziestu trzech lat, po dwójce dzieci, mam figurę, którą miałam w wieku siedemnastu lat. W ciągu trzech lat korzystania z aplikacji Dine4Fit schudłam ponad 30 kg. Teraz sprawdzam swoją dietę tylko od czasu do czasu.

Na czym polegały główne zmiany?

  • Zaczęłam jeść regularnie – to była prawdopodobnie główna zmiana w mojej diecie.
  • Dodałam zdrowe rzeczy i ograniczyłem tłuste rzeczy, takie jak chipsy, steki, frytki (to były moje główne grzechy).
  • Walczyłem z lenistwem i zaczęłam chodzić, a w końcu biegać. Teraz chodzę również na siłownię i ogólnie moja rodzina i ja prowadzimy dość aktywny tryb życia.

Najtrudniejszą częścią tego wszystkiego było uświadomienie sobie, że nie jest to coś, co można rozwiązać w ciągu dwóch miesięcy, ale zaakceptowanie faktu, że nowy styl będzie na całe życie. Było to dla mnie przerażające, ponieważ bałam się, że nic już nigdy nie będzie takie samo. Ale potem zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę nie chcę być taka jak wcześniej, ale chcę być lepsza.

I zadziałało. Teraz ważę 65 kg, mierzę w klatce piersiowej 85 cm, talii 70 cm i biodrach 98 cm.

Jestem z siebie dumna, bo udowodniłam sobie, że jeśli czegoś chcę, to mogę to osiągnąć. I nie ma znaczenia, czy za rok, dwa czy trzy. Dziś wiem, że każdy dzień prowadził mnie do sukcesu, który osiągnęłam. Oczywiście cieszę się też, że pokazałem tym, którzy nie wierzyli, że to możliwe. A tym, którzy we mnie nie wierzyli, zaparłem dech w piersiach.

Wiadomość dla użytkowników aplikacji Dine4Fit

Musisz zdać sobie sprawę, że zmiana stylu życia nie jest czymś, co zajmuje miesiąc i jest gotowe. W tej podróży chodzi o zmianę swojego życia, bycie lepszym i zdrowszym niż wcześniej. Trzeba powtarzać sobie, że lenistwo i strach przed porażką nie przyniosą sukcesu. Liczą się nawet małe kroki, małe posunięcia w przód. I każdy, naprawdę każdy, może mieć ciało, jakiego pragnie, w tym także Ty. Wszystko zależy tu tylko od Ciebie.

foto: nasza bohaterka

To co, gotowi do działania? To się Wam przyda:

1. Kalkulator kalorii
2. Aplikacja Dine4Fit
3. Jak używać Dine4Fit?
4. Grupa wsparcia

W archiwum przeczytasz także:

Andrea: Podobają mi się wypełnione zielone kółka w aplikacji Dine4Fit, a także lubię zapisywać przepisy, które sama tworzę

9.10.2023 dine4fit.pl Ciekawe, Jak się odchudzać?, Korzystanie z Dine4Fit, Różne

Komentarze

Komentarze nie odzwierciedlają opinii redakcji ani administratora bloga.

Dodaj komentarz

Powiązane artykuły
Najlepsze ćwiczenia na “oponkę” Najlepsze ćwiczenia na “oponkę”

Wraz z wiekiem często obserwujemy wzrost tkanki tłuszczowej na brzuchu wzdłuż talii. Dzieje się tak zazwyczaj dlatego, że wraz z wiekiem zmniejsza się masa mięśniowa, a przyrost kanki tłuszczowej się nasila.

Dziś zebraliśmy najlepsze ćwiczenia, które pomogą nam ten proces odwrócić. Większość ćwiczeń można wykonywać w domu, niezależnie od wieku, choć wszystko z umiarem.

Cały artykuł 15.4.2024 0

Jak delektować się jedzeniem nawet podczas odchudzania Jak delektować się jedzeniem nawet podczas odchudzania

Dziś emocje odgrywają główną rolę w podejmowaniu wobec ogromnej oferty produktów decyzji o tym, ile, co, dlaczego i jak jeść. Jak przekonać ludzi, że ważne jest nie tylko to, co jedzą, ale także dlaczego jedzą i jak jedzą?

Ważne jest, aby nauczyć się nie postrzegać jedzenia jako narzędzia do rozwiązywania problemów, które w ogóle nie są z nim związane.

W ekstremalnych przypadkach pomocna może być psychoterapia poznawczo-behawioralna, która uczy, jak pracować z myśleniem, emocjami i zachowaniem. To długa droga, ale możesz spróbować uświadomić sobie i zmienić kilka kluczowych rzeczy już teraz.

Cały artykuł 11.4.2024 0

Co zrobić, gdy waga nie chce się już ruszyć? Co zrobić, gdy waga nie chce się już ruszyć?

Do napisania tego artykułu skłonili mnie moi pacjenci, którzy borykają się z podobnym problemem.

Ich waga nie zmienia się znacząco (ani w dół w utracie wagi, ani nawet w przybieraniu na wadze).

Chodzi mi o to, że ktoś utrzymuje określoną wagę na stałym poziomie i co najwyżej występują zauważalne wahania o około plus minus 2 do 3 kilogramów. Jest to więc długotrwała oscylacja wokół określonej masy ciała. Co jednak zrobić, gdy chce się w końcu zerwać z tą wagą?

Cały artykuł 8.4.2024 0